Pagina's

vrijdag 28 juli 2017

Pocketletter #Snailmailswap

Hallo Allemaal,

Via instagram zag ik een leuke post over een Snailmail swap.
Het was voor mij al een tijdje geleden dat ik meedeed aan een Swap daarom heb ik mij ingeschreven om mee te doen, mocht je hier ook interesse in hebben? Kijk eens op @swapmee op Instagram en daar lees je veel meer.

Ik had aangegeven om een Pocketletter te ontvangen en ook zelf te maken.
Ik had wel eens eerder snailmails gemaakt maar nog nooit een Pocketletter en ik kan zeggen er is een nieuwe hobby ontstaan!

Hierbij de pocket letter die ik heb mogen ontvangen van Renate.



Superleuk toch, echt een feestje in mijn brievenbus.

Ik mocht een Pocket letter maken voor Dianne,







Dit heb ik ervan gemaakt!

En ik kan jullie verklappen dat er Maandag een video online komt met een Pocketletter die ik maakte als bedankje voor Renate.

Liefs,

Anoek



Geen opmerkingen:

Een reactie posten