Pagina's

dinsdag 7 februari 2017

Valentijn's Dinsdag

All you need is love.... tum tum tututum....

Goeiemorgen en welkom weer bij een nieuwe Valentijn's Dinsdag. 
Vandaag laat ik wat foto's zien van verschillende kaarten die ik gemaakt heb met het thema Valentijn.

Op de Idee & Post groep van Bij Oma Dee stond een schetsuitdaging.


Ik heb mijzelf uitgedaagd om eens te werken met een Schets voor een kaart, ik gebruik dit wel eens voor mijn Scrapbook Layouts maar ik had het nog nooit gebruikt voor een kaart.
Dit is hem uiteindelijk geworden:

Gebruikt: Zwart Kaartbasis, Roze glanskarton en het Love en Adore papier van Simple Stories uit de Idee en Post kit, met mijn 1 Inch Hartjespons van Ek Succes verschillende hartjes geponst en een Doily gebruikt uit mijn Stash. Het witte Cardstock is van de Hema.


In de binnenkant van kaart verwerk ik altijd nog iets wat ik op de voorkant gedaan heb, doen jullie dat ook?

Ik heb gelijk nog een kaartje gemaakt!

Gebruikt: Joy Crafts - Kaartbasis, Wit Cardstock van de Hema, Designpapier van Crate Paper Heart Day, Die cut sticker is ook van Crate Paper. En de flamingo's zijn gestempeld met een stempel van Lawn Fawn en ingekleurd met Zig real colorbrushes.


Fijne Dinsdag!

Liefs,
Anoek 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten