Pagina's

dinsdag 28 februari 2017

Sketch Woensdag

Hallo Allemaal,

En welkom op mijn blog vanaf vandaag heb ik iets nieuws en dat is Sketch Woensdag!


Ik laat elke woensdag een nieuwe Sketch zien voor een Scrapbooklayout , Pocket Page of een kaart. Heb jij een leuk idee voor een Sketch en wil je mij uitdagen om deze te gebruiken?
mail dan naar info@bynoek.nl of laat een berichtje achter op mijn Facebook pagina By Noek.

Zijn jullie al benieuwd wat ik deze week gemaakt heb?
 Deze Sketch kwam ik tegen via YouTube en het is ook zeker een aanrader om haar te bekijken en te volgen dat kan hier : Hey Nae Daily .

Ik heb de lijn Chasing Dreams gebruikt van Maggie Holmes en ben erg blij met het eindresultaat.
Ik heb het proces ook voor jullie gefilmd.

Veel plezier met kijken en hopelijk bied ik jullie zo wat inspiratie!

Fijne Woensdag!

Liefs,
Anoek




Geen opmerkingen:

Een reactie posten