Pagina's

donderdag 5 januari 2017

De Beste Wensen

Hallo Allemaal,

Ten eerste de Beste Wensen voor jullie allemaal!
Deze week heb ik een leuke planning bedacht voor mijn blog en YouTube kanaal.

Makkelijke Maandag
Een leuke scrapbook layout, makkelijke kaart of een ander DIY Project.

Valentijns Dinsdag
Een kaart of een Scrapbooklayout met een Romantisch tintje.

Scrapbook Vrijdag
Op vrijdag wil ik een leuke layout delen met jullie en dit kan van alles zijn, scrapbook, project life en zowel een video als een blog bericht.

Zaterdag
Op zaterdag kunnen er extra video's komen zoals uitpakvideo's, shoplogs, review van nieuwe producten of een scrapbook layout met de scrapkit van Scrapdelight.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Laat een reactie achter of abonneer je op mijn YouTube Kanaal Anoek van der Weijden

Fijne avond!

Liefs,
Anoek


Geen opmerkingen:

Een reactie posten