Pagina's

donderdag 30 oktober 2014

Sterrenkaart




Deze leuke sterrenkaart is zo gemaakt, en hoe?
Dat leg ik met onderstaande foto's uit!


Vouw een A5 doormidden als een gewone dubbele wenskaart.

Gebruik de grote framelit, als het goed is past de kaart er niet helemaal onder, zorg ervoor dat je 1 punt uitlaat steken.



Haal dan nog 1 keer de grote framelit door de big shot heen! 
Deze heb ik nog geembossed met de stars embossingfolder.


Stans wat verschillende sterren uit op verschillende formaten.







Ik heb ervoor gekozen om alles in de kleuren Lost Lagoon te doen de nieuwe Incolor van Stampin Up. 


Ik heb ervoor gekozen om nog een ster te maken met de stempelset Be The Star.



Deze heb ik ook door de big shot gehaald.





Plak de sterren op elkaar. Van groot naar klein. 





Even laten drogen en je hebt een mooie originele sterren (kerst) kaart.


Wil je deze kaart ook graag maken? Of wil je graag iets bestellen?
Neem dan contact met mij op via anoekvdw@gmail.com 






3 opmerkingen: