Pagina's

zondag 29 juni 2014

Stempels



Bijna is het 1 Juli en bijna komt dan de nieuwe catalogus uit en kan ik mijn bestelling plaatsen als demo!
Ik ben zeer benieuwd naar de catalogus, ik heb hem afgelopen maandag al mogen bekijken via Linda en online staat de Amerikaanse versie waar ik al een hele wenslijst  in heb gemaakt.

Zoals eerder verteld heb ik mijn collectie al goed uitbreid en de volgende stempelsets heb ik al in mijn bezit en ik kan niet wachten tot mijn Cardstock komt zodat ik er mee aan de slag kan gaan!

De volgende stempels heb ik op Wood.

- Flower Shop
- See Ya Later (Sale a Bration Set)
- Things I Love
- Halloween Frights
- Cuddles & Tickles
- Lots of Thoughts
- Polka dot Punches
- So Many Sayings

De volgende stempels heb ik op Clearstamps, in het begin was het wat onwennig maar het werkt net zo fijn en scheelt heel wat ruimte in mijn kast.

- Friendly Phrases
- Gnomenclature
- Around the World
- Oh, Whale!
- Banner blast  (Sale a Bration set)
- Banner Greetings  (Hostess set)


Zie je er nou een leuke stempelset bij waar je graag mee zou willen werken neem dan contact op voor een leuke gezellige workshop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten